Jednodenní půst

Ženy


Co dělat?

Je to neuvěřitelně jednoduché. Není potřeba žádná příprava ani žádné investice. Naopak ušetříte. Prostě si vyberte den, kdy pro své zdraví něco uděláte. A ten den nic nejezte. Žádné koktejlíky, ovoce a zeleninu, šťávičky apod. Prostě jen pijte čistou pitnou vodu bez bublinek. Pokud jste „normální“ zdravý člověk, určitě to zvládnete a přežijete. I bez neustálých „svačinek“, které nám reklamy stále podsouvají jako životně důležité, se dá přežít!

svíčka na chlebu.jpg 

Jak často?

Jednodenní půst by se měl provádět pravidelně. Jednou týdně nebo jednou za 14 dní. Záleží na vašem zdravotním stavu a na vašem vlastním pocitu. Rozhodně se do půstu nějak nenuťte. Svému zdraví prospějete pouze v případě, když budete sami chtít. Pokud jste nemocní, poraďte se určitě se svým lékařem!

dívka na molu.jpg 

Co v den půstu dělat?

Rozhodně se nezaobírejte neustálými myšlenkami mi na jídlo a kontrolami lednice. Neberte půst jako nějaký „trest“ a nepočítejte stále kdy uplyne. Nevžívejte se do role jakéhosi trpitele. Nejlepší je zabývat se lehkou fyzickou prací, třeba na zahrádce. Nebo lehce cvičte, relaxujte a meditujte. Můžete na procházku do přírody nebo do parku. Vyvenčit zvířátka či děti. Věnujte se svým koníčkům. Záleží jen na vašem vkusu a možnostech, které máte.

 

Co můžete cítit večer?

Večer můžete být lehce unaveni i tak nějak „utrápeni“ vtíravými myšlenkami na jídlo. Může vás trochu bolet hlava a můžete špatně usínat. Ale za nový zítřek to stojí!

 

Co přijde ráno?

S největší pravděpodobností vám váš organismus poděkuje za „pauzu“. Pocitu únavy se rychle zbavíte. Hladu vás zbaví zdravá snídaně. Budete svěží, lehčí a budete se cítit mladší. Když budete jednodenní půst praktikovat pravidelně, upravíte zdravě svou hmotnost i psychický stav. Budete silní a budete se tak také cítit.

Naučíte se zkrátka naslouchat potřebám svého těla a ono se vám za to odmění!

Jednodenní půst
4.5 (90%)12
Previous
Sociální služby
Next
Konečné slovo mají Vaše šikovné ruce