Typologie osob z kancelářského prostředí

Služby

Určitě vás někdy napadlo, že se v každém kolektivu nachází nespočet různých osobností, které mají jiné vlastnosti, povahu i vzhled. Který typ jste vy?
dlouhá kancelář
Kancelářská krysa

První si rozebereme typickou kancelářskou krysu. Jaké jsou jeho nejpodstatnější vlastnosti? Jeho práce je jeho životním posláním, tento člověk se nedá nazvat jinak než workoholik a pokud by přesto o tuto práci přišel, ztratil by smysl života. Do kanceláře chodí vždy vhodně a stylově upraven, dalo by se říci až přehnaně. V jeho případě to je zcela v pořádku, jelikož svou práci bere nadmíru vážně. Pokud byste se snažili navázat konverzaci s tímto člověkem, předem je všechna snaha marná. Jediné téma, o kterém je ochoten se s vámi bavit, je pouze práce.
lístečky s poznámkami
Pařmen

Tato osobnost je zcela odlišná od té předchozí, dalo by se říci, že se jedná o přesný protiklad. Dovolte, abychom vám představili ženu pařmenku, jelikož na mužích to není tak zcela zřetelné. Tuto ženu si můžete představit ledabyle oblečenou s drdolem na hlavě, kruhy pod očima a hrnkem kávy v ruce. Často přichází do práce pozdě a její téma ke konverzaci během pondělního dne je příběh z víkendové pařby. Svou práci nebere vážně, spíše ji má za nepříjemnou povinnost.
konzultace pracovníků
Rodič

Další osobností z kancelářského prostředí je rodič. Jedná se o člověka, kterému je slovo spánek neznámé, většinou je roztěkaný a do práce si jde spíše odpočinout. Snaží se vymanit ze stereotypu, ale bohužel se mu to velmi dobře nedaří. Svou práci se snaží dělat svědomitě, ale mnohokrát se stane, že nějakou věc opomene, kvůli jeho roztěkanosti.
Big Boss

Všichni jsme alespoň jednou v životě poznali člověka, který měl potřebu rozhodovat o všem, mít vše pod kontrolou, nezajímal se o názory ostatních a vždy měl poslední slovo. Tohoto jedince jsme pojmenovali Big Boss a jeho styl řízení se nazývá autokratický. Je zcela nevhodný ke kolektivní práci.  
Vůdce

Tato osoba na rozdíl od Big Bosse je vhodná ke kolektivní práci i na vedoucí pozice v kanceláři. Proč? Dokáže naslouchat názorům i přáním svých spolupracovníků a podřízených, je empatický a umí dojít ke vzájemnému kompromisu. Jeho styl řízení je demokratický a měl by být zároveň vzorem celému kolektivu.
Manekýnka

Poslední osobnost jsme nazvali manekýnka. Jedná se o ženu nebo slečnu, která má neustále dobrou náladu, vždy se na vás usmívá a dokáže vám zpříjemnit den. Bývá krásně oblečená a vhodně namalovaná, jelikož si na své vizáži zakládá.

Typologie osob z kancelářského prostředí
4.8 (96.67%)6
Previous
Slasti a starosti s bydlením v dnešní době
Next
Nejen pro večírky